woensdag 12 augustus 2009



Ons eerste doel is Brisbane in Australië waar we familie zullen bezoeken. Onze komst is al aangekondigd en er wordt een grote ""Aussi"" barbeque georganiseerd. We kijken dan ook uit naar het weerzien.

3 opmerkingen:

  1. Nog maar 7 weken...

    Ik ga je missen,

    Eric

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kia Ora,geniet en laat ons fijn jullie belevenissen lezen,doen jullie voorzichtig!
    veel plezier,een dikke knuffel.doei.liefs John Marja

    BeantwoordenVerwijderen