zaterdag 8 augustus 2009



Zwolle, 8 augustus 2009.



Kia Ora of hallo,

Nog 7 weken en het is zover. Alle hotels, vliegbewegingen, bootoversteek en camper zijn besproken en geboekt. De grove route over het Noorder-en Zuider eiland is uitgestippeld. De Australische visa zijn binnen. Kortom we zijn er helemaal klaar voor.


Natuurlijk mag een weblog niet ontbreken. We nemen de laptop mee op vakantie. We kunnen onze belevenissen dan met foto's en al op het internet zetten zodat iedereen ons kan volgen.





1 opmerking: