vrijdag 9 oktober 2009

Brisbane reprise



Speciaal voor Daphne, Oksana en Victoria nog een koala foto!!
En deze ' romantische' ontmoeting tusen 2 kangeroes willen we jullie ook niet onthouden......

1 opmerking:

  1. Hoi Tineke en Rene!
    Wat een mooie koala,zij lijkt op een speelgoed.Maar die twee kangeroes zijn echte.Dat zie ik wel.
    Groeten van ons en dikke kus van Victoria.
    Oksana en Victoria

    BeantwoordenVerwijderen