Zo'n beetje alle Ned. kamerplanten groeien hier langs de kant van de weg. Verder veel eucalyptussen, johannesbroodbomen, citrusbomen, palmbomen en een heleboel onbekende.
In de middag met de skyrail 7 km over het regenwoud naar Tjapukai, het Aboriginal cultureel centrum. Hier werden we op allerlei gebieden geintroduceerd in het leven van de Abo's. Verhalen, dans, bushfood, speerwerpen, boomerang gooien, vuurtje maken enz. En Herman: heel veel didgeridoos!! Prachtige winkel met allemaal Aboriginal Art. Echt mooie dingen, die we niet hebben gekocht.... We hebben nog bijna 2 maanden te gaan en de koffers zijn nu al te zwaar: op de vlucht van Brisbane naar Cairns moesten we
Tot zover. We wensen iedereen een heel prettig weekend!!
lieve groeten van Tineke en Rene
Hoi Rene en Tineke,
BeantwoordenVerwijderenJe kan wel zien dat jullie het naar jezin hebben. Mooie foto's, leuke en warme familie, veel andere gebruiken dan bij ons.
Die hoeden zijn helemaal het einde. Staat wel koddig. Wanneer gaan jullie naar New Zeeland? De verhalen zijn leuk en ben dan ook benieuwd naar jullie verdere belevenissen.
Lekker genieten en zorg dat het geld niet opraakt. Groet, Carl
René,
BeantwoordenVerwijderenje neemt toch wel een Yidaki mee naar huis?