Enfin, uiteindelijk waren we om half twee in het hotel (op A-locatie!!). Even wat eten, ons opfrissen en dan richting familie!
maandag 5 oktober 2009
Aankomst in Brisbane
Omdat we in Hong Kong de hele dag hadden geslapen, was de vlucht naar Brisbane een grote filmmarathon. Ook leuk! Rond 10 uur 's ochtends op 3/10 kwamen we hier aan. Toen begon ' de ellende' . Uren wachten voor de douane. Je mag geen voedsel invoeren om te voorkomen dat je daarmee ook ziektes invoert. Dat wisten we. Toen we eindelijk aan de beurt waren en onze tassen onderste boven werden gekeerd, kwam er nog een Zwolse appel tevoorschijn. Wisten we niets meer van. Maar we kregen toch een preek van meneer de douanier. En een officiele waarschuwing. Hij had wel gelijk, maar 't was wel een beetje overdreven. Hij gedroeg zich echt als de machthebber. En wij maar knikken en sorry zeggen...
Enfin, uiteindelijk waren we om half twee in het hotel (op A-locatie!!). Even wat eten, ons opfrissen en dan richting familie!
.JPG)
.JPG)
Enfin, uiteindelijk waren we om half twee in het hotel (op A-locatie!!). Even wat eten, ons opfrissen en dan richting familie!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Hoi Tineke en Rene!
BeantwoordenVerwijderenIk zad de mooie foto's van familie van Rene.Maar waar ben jij,lieve Tineke?Ik wil graag ook een foto van je zien.
Leuk dat jullie daar zo genieten.Veel plezier verder!
Groetjes van ons,Oksana en Victoria