zondag 4 oktober 2009

De familiereunie

Zaterdag 3 oktober was de grote Family Get Together!


Tante Herma en neef Robert wachtten ons op in de lobby van hotel St. George. Wat een verrassing!! Met de grote SUV reden we in ongeveer 49 min. naar Stapleton, de suburb waar Robert en Julie met hun twee dochters wonen. Wat een hartelijke ontvangst: echt iedereen was er! Alle neven en de enige nicht met al hun kinderen (en evt. aanhang). Allemaal hugs & kisses. Een omhelzing en 1x kussen op de wang - ook met de mensen die we nog nooit gezien hebben. Drie zoenen vinden ze maar raar, maar iemand die je niet kent innig omhelzen is heel normaal.



Na anderhalf uur borrelen, kletsen en lachen ging er zo'n 10 kilo vlees in 1x op 2 grote bbq's. De neven Robert en Frank gingen aan de slag met de meegenomen schorten uit Holland (met koeien en tulpen erop!). Grote schalen werden aangerukt en alles wat klaar was, ging daarin. Heel wat anders dus dan de Ned. barbeques. Resultaat: een buffet in de keuken waar iederen kon pakken waar hij/zij zin in had. En er werd flink gegeten! En natuurlijk een Aussi desert: Lemmington en Pavalona (of i.d.). Verrukkelijk!

't Was echt een avond met een gouden randje. Rene heeft nooit geweten dat hij zo'n leuke, warme familie had!

1 opmerking: